Fenna wol

 Vorige week had ik een vestje nog voor mijn dochter afgehaakt. Zo een zelfde als die ik voor mezelf en de andere dochter had gehaakt in het donkerblauw
Daarna was ik een beetje zoekende. Was met een omslagdoek begonnen met een mooie lichblauwe mohair wol. Maar wat een ramp is dat om uit te halen als je een fout maakt. Niet te doen. Dus maar een beetje smokkelen. Maar  ik had er geen lol in. Vervolgens aan een vestje begonnen maar kon ook daar niet helemaal mijn draai mee vinden. Inmiddels had ik ook de Fenna wol gekocht bij de Wibra. Er waren mensen op de dc fb pagina die het hadden gezien er er nogal enthousast over waren. Ik heb 8 bollen gekocht van elke kleurcombi 4.
Dat lag daar maar te wachten op me. Ik heb een leuk patroon uitgezocht en ben daar aan begonnen. Moet zeggen het haakt heerlijk weg. Ik ben er zaterdag avond aan begonnen en heb er 2 bollen van 240 meter er bijna in verwerkt.
Hier zie je er al een stukje van.
 
 
 
Er was nog een kleur combi die ik erg leuk vond maar nog niet te pakken heb. Ga nog maar regelmatig kijken of ze hebben. 
 
Intussen ben ik al hard aan het aftellen voor vrijdag. Moet nog wel even oppas regelen. Er maar snel achter aan gaan.

5 opmerkingen:

  1. Een beetje eenzelfde verhaal, was ook een beetje tussen 2 werken door aan een sjaal in mohair begonnen, ziet er prachtig uit maar o wee als je iets moet uithalen, ik doe het met een maasnaald maar mijn sjaal zal dubbel zoveel tijd in beslag nemen. Vanmorgen ook na lang zoeken, hier in Belgie nog niet zoveel Wibra, Fenna kunnen kopen en dat ligt hier nu te lonken ongelofelijk. Wat zal het van jou worden want op de foto is dat niet duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor deze kleuren, ziet er goed uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes! Je bent toch een ijverige haakster!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helaas is deze wol nergens te krijgen. Mensen op Ravelry hebben heel het land afgezocht, maar geen enkele Wibra winkel verkoopt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pamela bedoel jij niet soms Facebook?

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...