Mix 'n match crochet along

Eind vorig jaar heb ik mijn cal weer eens opgepakt en uiteindelijk afgemaakt....


Omdat ik eigenlijk met te veel cal's was begonnen heb ik besloten om deze opzij te leggen en er later aan verder te gaan.


En het was best een klus. Ben er toch wel een aantal weken meer bezig geweest.....



Toen ik er aan verder ging had ik nog maar een kwart af.


Maar ik hen ook genoten van alle mooie steken die ik moest haken. Naarmate hij groeide vond ik hem steeds mooier worden. Hoewel ik ook niet helemaal tevreden ben. De randen hobbelen en bobbelen weer eens.



En nu ben ik ook weer blij dat ik klaar ben. Zodat ik ook weer aan de volgende kon beginnen.....


2 opmerkingen:

  1. mooi geworden, leuke kleurtjes! Ik heb deze niet gemaakt, maar misschien komt dit later nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is leuk om te haken. Als je de kans krijgt zeker doen

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...