Alles is haken vlaggenlijn

Ik heb inmiddels al meerder vlaggelijnen gehaakt en we vinden ze erg prettig in gebruik. ( Ja mijn man ook.)


Dus kon er ook nog wel eentje bij.



Ik had het lint even liggen. Maar toen de nieuwe by Claire nr 3 uitkwamen ben ik hem pas gaan haken. '
Dat kwam omdat er een paar kleurtjes heel goed bij mijn lint pasten.


Ik haakte of heel de vlag met glitter garen en het randje met gewoon katoen.  Of ik haakte de vlag met gewoon katoen en een glitter randje. Van elke kleuren combi haakte ik een gewone vlag en een half maantje.


Bij het aan elkaar haken kwam ik er achter dat de vlaggen mooier hingen als ik een losse boogje oversloeg. Maar toen had ik een probleem. Ik kwam lint te kort!!  Waar ik het gekocht he kon ik het niet meer kopen. Heel het web afgezocht maar nergens te krijgen!!!
Ik kon er voor kiezen er een paar vlaggen minder aan te haken maar dat vond ik eigenlijk wel een beetje jammer.


Uiteindelijk heb ik er een effen lint bij gekocht. Dat er een beetje bij past. 
Het verdient niet helemaal een schoonheidsprijs. Maar hij hangt hoog......


Na dat ik ze heb geblokt en kunnen ze de kast in tot de eerst komende  verjaardag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...