Gehaakte lampjes Alles is haken

Toen het boek Alles is haken uit kwam was ik meteen fan van deze lampjes!
Maar de geschikte maat vinden viel nog niet mee. Overal op het internet gekeken. Op ebay.. Tot ik een keer naar Obelink ging en ze ineens tegen kwam. Helemaal happy.


Maar haast had ik er nog niet mee. Het duurde nog wel even voor ik weer met de caravan op vakantie zou gaan. ( Omdat we in de meivakantie maar een week hadden hebben we een stacaravan geboekt).



Een maand of 2 geleden ben ik eens aan begonnen. Maar ik had wat moeite met de manier hoe het er omheen bevestigd werd. Dus bleef het het weer even liggen. 


Maar op dit moment ben ik bezig om alle onaf gehaakte projecten eens af te maken. En de vakantie komt ook dichterbij. 
Het voordeel als je het even weglegt is dat je dan ineens een beter idee krijgt om ze om de bal te bevestigen. Ik heb een draadje door de lossen geregen. En daarna aan getrokken. Zo kon ik ze ook beter wegwerken!


De kwastjes vond ik zelf wat minder dus heb ik ze weggelaten.


En kijk eens hoe leuk ze zijn als de lampjes aan zijn!


Ben er wel een beetje verliefd op geworden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...