Gezellige lichtjes

Vorig jaar nam ik me voor om niet meer voor alle juffen een kadootje te haken.
En ja ik heb me er aan gehouden. Ik heb voor een juf een kadootje gehaakt.
Maar voor sommige juffen heb ik al zo vaak wat gehaakt dat ik eigenlijk ook niet meer wist wat ik moest haken... 
Het was wel lekker want ik ben nog met genoeg andere dingen bezig.


Maar voor de juf van mijn oudste maakte ik een uitzondering. Het was voor het eerst dat we afscheid van haar namen. 

Ik haakte deze lichtbolletjes om. Ik heb ze vorig jaar al meer gehaakt. Het patroon komt van Tertia.


Ik haakte ze met katoen en Claire 3.
Al met al is het een feestelijk geheel geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...