Lampje

Ruim 4 jaar geleden kochten wij een oude maar hele goede mooie caravan.
En zo van lieverlee zijn we dingen aan het veranderen en opknappen.

Dit jaar zijn de vloer, de muren en het plafond aan de beurt...

Maar ja na het schilderen van het plafond paste het bestaande lampje niet meer. Dus naar de ikea voor een andere lamp.
Maar de kids vonden dat ik er wel een kon om haken..


Maar dat was nog wel een zoektocht. Meeste patronen zijn gemaakt voor rechte lampen. Uiteindelijk vond ik er een op pinterest. Met het nodige aan aanpassen toch nog wel is dit het resultaat.


En ik denk ook dat ik nu een een beetje het systeem snap. Als je het patroon door wil laten lopen dan moet je meerderen op de lossen...


Ook heb ik er een super gave lamp (bol) gekocht. Een die je  met afstand bediening kunt dimmen en van kleur veranderen. Van warm naar wit licht. Echt helemaal top!!

Volgend jaar waarschijnlijk de kussens en de gordijnen en dan zijn we een eind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...