Kitsch....

Ik kon het niet laten om snel aan de slag te gaan met mijn nieuwe Duitse boekje.


Ik begon met dit tasje voor zakdoekjes. In het patroon staat dat ik haaknaald 2.5 moest gebruiken. Maar heb hem uiteindelijk op naald 1.75 haken om hem op de juiste maat te krijgen!


Twee beursjes. Patroon is niet moeilijk maar het roosje  maakt het gewoon af!


Een klein hoesje....


Ik haakt ook een sleutelkoord. Ook maakte ik een kleinere variant voor als sleutelhanger. Ik zit alleen nog op de musketon haken.


Twee theelichtjes. Ik had er eerst glaasjes van de Ikea maar die waren eigenlijk te klein. Vanavond kwam ik bij de action wel de juiste maat tegen. 


Twee zeepzakjes. Met een kantje van de action.


En toen kwam een klein meisje die ook een hoesje voor zakdoekjes wilde hebben. 
Ze heeft geshopt in mijn wolletjes kast. Ze zocht een mooie glittertje uit. maar omdat ik het met een veel kleinere naald moet haken om de juiste maat te krijgen was dat geen optie. Dus heb ik hem toch van katoen gemaakt. Maar wel met een glitterbloemetje..



Ik verwacht dat er nog wel meer projecten zullen volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...