Bloem vaasjes

Van de week kwamen de eerste reageerbuisjes binnen. Ik heb 2 maten besteld via ebay en dan is het een verrassing wanneer ze binnen komen. De eerste zijn dus vrij snel binnen.


Reageerbuisje om haken is een klusje was lekker snel haakt en waar je er er zo een een paar van klaar hebt.


Heb het patroon wel moeten aanpassen. Met 18 steken werd hij te wijd. Ik heb het met 12 vasten rondom gehaakt maar wel met  haaknaald 2.5.


Een met het tulpje er in gehaakt.


En 2 met een roosje op het reageerbuisje.

Ik heb er nog een aantal buisjes open dus denk dat ik er nog wel meer ga haken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...