Double Trouble

Net voor mijn vakantie lukte het me net niet om hem af te haken. Na de vakantie kwam er van alles tussen. Maar van de week is heb ik dan de laatste hand gelegd aan mijn Double Trouble deken.


En was het een Double Trouble... Een beetje wel maar ook weer niet.
De patronen zijn heel duidelijk. De steken lukte over het algemeen goed..


Maar dat Tunische .. Ik vind het aan de ene kant leuk om te doen. Heel moeilijk was het ook niet.  Maar het aantal steken daar kwam ik nooit mee uit. Ik vergat wel een een steek. Hoe ik op m'n best deed om niet te doen. Eigenlijk frustreerde me dat het meest. Het aantal steken. Want verder heb ik geen hekel aan tunisch haken.


En het feit dat m'n deken niet  helemaal plat is. en aan de randen golft. Het probleem blijft terug komen....
Toch maar een keer wassen.


De rand heb ik gedeeltelijk in mijn nacht gehaakt. Ik had een bewoonster die niet kon slapen. Ze zat naast me en kroop lekker onder de deken terwijl ik met de ander kant bezig was. En ze wilde er eigenlijk niet meer onder vandaan. 


Gelukkig was de deken net op tijd of voor het begin van de Cosy deken......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...