Baretjes

Voor 2 nichtjes haakte ik een baretje.


Mijn zus had voor beide een nieuw jurkje gekocht.


In eerste instantie wilde ze helemaal goud.  Maar dat leek me op moment een beetje te...
Later zag ik iemand die het ook had en dat het eigenlijk ook wel kon ook...


Dus stelde ik voor om dit baretje in het donkerblauw met goud te haken.


Op de Kreadoe kocht ik m'n spullen en met een week waren ze klaar. Het haakt ook wel lekker weg. Het zijn geen grote projecten dus snel klaar.


Ik heb het patroon aan het einde nog wel aangepast en geminderd. Anders was hij te groot.

Tot slot nog een link:
http://knutsel-mam.blogspot.nl/2012/04/baretje-en-patroon.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...