Easy peasy vest

Helemaal blij ben ik met mijn nieuwe vest!
 

 


Het easy peasy vest uit het nieuwe boek van Claire.
Het patroon is echt heel simpel om te haken. Maar ook om aan te passen naar je eigen maat wat bij mij ook weer nodig was. 
Maar ik ben zo blij dat het kan. Kan ik ook eens gekleurde vesten dragen ipv altijd maar grijs of zwart....
 
 


Ik heb een heel leuk jurkje waar hij ook erg goed bij past!
 
 


Voor de mouwen zette ik 6 steken extra op. Omdat het garen zo dik is zet dat al snel zoden aan de dijk.
Ik haakte op het voor/achterpand gedeelte aan beide kanten 17 toeren ipv 15 toeren. 
 
 


Toen ik hem net af had twijfelde ik er aan de maat. Maar toch merk ik dat ondanks dat er veel katoen in het garen zit het toch wel uitliep en de maat nu wel goed is. Ik heb hem daarom veel gedragen om te zien of dat zou gebeuren. 
Want ik ben in middels met een zwarte voor de kerst bezig. ( ja nu toch wel zwart)
En dat weet ik gelijk of ik hem nog ergens moet aanpassen.
 
 
 Ik had allerlei wilde plannen voor dat vest. Of dat allemaal wordt zoals ik het in mijn hoofd had dat laat ik weten als hij klaar is. 
 
Een link heb niet omdat dit patroon uit het boek komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...