Kuffeldeken paard

Mijn neef(je) (14jaar) vond De knuffeldeken Emily wel leuk maar dan zonder de hoorn. Hij is helemaal fan van paarden en rijd ook op een paard!





Ik ben op zoek gegaan naar meer paard kleuren waardoor hij ook wel stoerder werd!






Ik vraag me soms wel eens af waarom sommige kinderen van paarden houden. Die manen moeten stuk voor stuk worden vastgezet. Dat is toch wel minder





Maar als het klaar is is het wel erg leuk!




En ik twijfelde of mijn neef hem echt wel leuk vond.  Dat ad ik niet hoeven doen. Hij is er helemaal blij mee!
 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke knuffeldeken. Het is met die manen even een klusje, maar hij is goed gelukt. Je heebt jouw neefje helemaal blij gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...