Knuffeldeken schaap

Als ik een kind heb blij gemaakt met een knuffeldeken dan is het mijn dochter wel.





Ik had tegen haar gezegd dat ik voorlopig geen knuffeldeken meer zou haken. Ik had er genoeg gehaakt.....



De momenten dat ze op school zat en in bed lag heb ik er stiekem toch een gehaakt voor dr.




Het was nog stevig door haken. Ik was overdag niet veel thuis. Dus kwam het op de avonden uit. 



 Hij moest zondag klaar zijn en zaterdag avond om 22.30 hechte ik het laatste draadje af.....





Ik heb hem bij dr in bed gelegd. En was helemaal gelukkig toen ze wakker werd

 

1 opmerking:

  1. Wow, wat zal ze daar blij mee zijn! Lief van je om je toch "op te offeren" en er eentje voor haar te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...