Rammelketting

Ik ben wel blij dat er toch wel wat baby's in mijn omgeving geboren worden. Dan kan ik heerlijk aan de slag met leule patroontjes... (want hoewel mijn kinderen helemaal verlieft worden op alles wat ik voor baby's haak zijn ze toch wat te groot)


Deze haakte ik voor een klein meisje als zusje van 3 grote broers. Het feit dat het het eerste meisje was vond ik wel een goede reden om even wat leuks te haken.



Op zich was dit zo geen bestaand patroon maar ik heb overal de ideen bij elkaar gesprokkeld.


Het bloemetje heb ik een beetje naar eigen inziccht gehaakt. Omdat ik het patroon niet helemaal begreep.


Ik ben erg blijn met het resulaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...