Koningsdag vlaggetjes

Voor koningsdag haakte ik deze vlaggetjes. Het is maar een klein lintje maar het is maar voor het idee.


De vlaggetjes worden gehaakt in 1 kleur met op het kroontje een goud bolletje. Dat lijkt misschien lastiger maar het valt echt heel erg mee.


Verder is het een filethaakpatroon.

 

Ik maakte helaas een fout.......
Ze hangen toch in het spiegelbeeld. ( ik had zo mn best gedaan om het goed te doen)


Het patroon heb ik via face book maar kan er helaas geen link voor vinden.
Hem hier plaatsen kan helaas niet omdat er copyrechten op staan. En ik zou het uberhoud niet fair vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...