Tutdoekje varken

Voor een achternichtje haakte ik een tutlapje met een varkentje


Ik heb lang niet met pluisgaren willen haken omdat het zo lastig was maar nu draai ik inmiddels mijn handen niet meer voor om.




Sterker nog ik hen er wel plezier in. Mede ook omdat het resultaat zo schattig en aaibaar wordt.



Omdat ik het pluisgaren in Woerden niet kan krijgen heb ik het hele pakketje in een keer besteld. Dat is ook wel makkelijk. Alles zit er in. Je hebt alleen nog maar vulling en een haaknaald nodig.


Het patroon is een kooppatroon van Cute Dutch:
https://www.cutedutch.nl/products/haakpatroon-tutteldoekje-varken-floris?variant=37140114956

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...